لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین روش های از بین بردن موهای زائد است ، در این روش شخص کوچکترین دردی را احساس نمی کند این در حالی است که در گذشته اشخاص برای از بین بردن موهای زائد مجبور به تحمل درد بودند .

در روش های قدیمی موهای زائد به شکل موقت از بین می رفت به گونه ای که پس از مدتی نه تنها از موهای زائد کاسته نشده بود بلکه موهای زائد چند برابر می شدند این در حالی است که لیزر موهای زائد یک روش قطعی برای درمان لیزر موهای زائد است .

فاصله بین لیزر موهای زائد

در کلینیک تخصصی پوست و مو کیمیا از جدیدترین و مجهزترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد به کار برده می شود .

لیزر موهای زائد در این کلینیک در محیطی امن و بهداشتی انجام می شود .

اگر شما جز دسته اشخاصی هستید که می خواهید برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید ما به شما لیزر موهای زائد را پیشنهاد می کنیم .

لیزر موهای زائد نه تنها درد ندارد بلکه پس از چند جلسه لیزر درمانی برای همیشه موهای زائد از بین می رود .

لیزر موهای زائد فواید بسیار زیادی دارد که یکی از فواید لیزر موهای زائد نداشتن درد و زمان کوتاه برای از بین بردن موهای زائد می باشد .

یکی از سوالات متداولی که پرسیده می شود که علت فاصله بین لیزر موهای زائد چیست ؟

فاصله بین لیزر موهای زائد بسته موهای هر شخص ، جنس موها متفاوت است ، اشخاصی که دارای موهای ضخیم و تیره هستند باید هر یک ماه یکبار به انجام لیزر موهای زائد بپردازند .

در صورتی که موهای بدن شخص روشن و کرکی باشند شخص باید تعداد جلسات لیزر را بیشتر نماید زیرا برای این موها نیاز به تعداد جلسات بیشتری می باشد .

بنابراین فاصله بین لیزر موهای زائد بسته به جنس موها و تعداد موها متفاوت است .

در کلینیک کیمیا متخصصین پس از بررسی جنس و تعداد موها تعداد و فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد را مشخص می نمایند و

لیزر موهای زائد بسیار مهم و ضروری است که در مراکزمعتبر انجام شود تا شخص به عوارض جانبی دچار نشود بنابراین ما به شما عزیزانی که قصدانجام لیزر موهای زائد را دارید توصیه می کنیم که لیزر موهای زائد را حتما در مراکز معتبر انجام دهید تا از انجام لیزر موهای زائد بدن نهایت رضایت را داشته باشید .

https://www.artstation.com/artwork/YaE2V3